Хаяо Міядзакі (Hayao Miyazaki) - Сценарій, Режисер, Виконавчий продюсер, , Сценарій, , Подяки, , , Продюсер, , , , Анімація, , Головний аніматор, , , , відомий з робіт у таких проектах: «Навсікая з долини вітрів» (1984), «Принцеса Мононоке» (1997), «Віднесені привидами» (2001), «Мандрівний замок» (2004), «Мій сусід Тоторо» (1988),
Хаяо Міядзакі (Miyazaki Hayao, 5 січня 1941 р.) — японський манґак, видатний кінорежисер та аніматор, автор багатьох популярних аніме‑повнометражних фільмів. Протягом майже п’яти десятиліть кар’єри Міядзакі здобув міжнародне визнання як творець анімаційних фільмів і, разом із Ісоа Такахата, заснував студію Ghibli — анімаційну студію та виробничу компанію. Успіх його фільмів викликав порівняння з американським аніматором Волт Діснеєм, британським аніматором Ніком Парком та Робертом Земекісом, який започаткував технологію Motion Capture, і його назвали однією з найвпливовіших особистостей за версією журналу Time.
Міядзакі розпочав свою професійну діяльність у Toei Animation як художник‑мідл‑фрейм на фільмі Gulliver’s Travels Beyond the Moon, де запропонував власні ідеї, які зрештою стали завершенням фільму. Протягом наступного десятиліття він працював у різних ролях в анімаційній індустрії, доки не отримав можливість зняти свій перший повнометражний фільм Lupin III: The Castle of Cagliostro (1979). Після успіху наступного фільму Nausicaä of the Valley of the Wind він співавтворив Studio Ghibli, де продовжив створювати численні повнометражні роботи до Princess Mononoke, після чого короткочасно вийшов у відставку.
Хоча фільми Міядзакі давно користуються комерційним і критичним успіхом у Японії, на Заході він залишався майже невідомим, доки у 1997 р. Miramax не випустив його фільм Princess Mononoke. Princess Mononoke став найкасовішим фільмом в Японії — поки його не обійшов інший 1997‑й фільм Titanic — і першим анімаційним фільмом, що отримав премію «Картину року» на Японській кіноакадемії. Міядзакі повернувся до анімації з Spirited Away. Цей фільм обігнав Titanic за касовими зборами в Японії, також здобув «Картину року» на Японській кіноакадемії і став першим аніме, що отримало Оскар у США.
У фільмах Міядзакі часто проскакують повторювані теми: взаємини людства з природою та технологіями, складність підтримання пацифістської етики. Відображаючи його феміністичні погляди, головними героями часто є сильні, незалежні дівчата або молоді жінки. Міядзакі відкрито критикує капіталізм і глобалізацію. Хоча два його фільми — The Castle of Cagliostro і Castle in the Sky — містять традиційних «злодіїв», інші його роботи, такі як Nausicaä чи Princess Mononoke, представляють морально неоднозначних антагоністів із позитивними рисами.
© ACMODASI, 2010 -2025
Всі права захищено.
Матеріали (торгові марки, відео, зображення і тексти), що знаходяться на цьому сайті належать їх правовласникам. Заборонено використовувати будь-які матеріали з цього сайту без попередньої домовленості з їх власником.
При копіюванні текстових та графічних матеріалів (відео, зображення, тексти, скріншоти сторінок) з цього сайту активне посилання на сайт www.acmodasi.com.ua обов'язково має супроводжувати такий матеріал.
Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-яку інформацію розміщену на цьому сайті третіми особами.