Луїза Каррі (Louise Currie) - відома з робіт у таких проектах: «Громадянин Кейн» (1941), «» (1941), «» (1944), «» (1937), «» (1944),
Б‑фільм і серійна актриса 1940‑х років
Народилася Луїз Ґунтер у Оклахома‑Сіті, штат Оклахома, навчалась у Сара‑Лоуренс Коледж у Бронксвіллі, штат Нью‑Йорк. Переїхавши в Голлівуд, Каррі (Currie) вступила до драматичної школи Макса Рейнгардта.
> «Тоді я не була особливою шанувальницею кіно, але коли я приїхала до Каліфорнії, зрозуміла, що це, звичайно, і є суть Каліфорнії — кіноіндустрія».
Поки вона виступала у одній зі шкільних вистав, її помітили кіноскаутери. На їхній подив, Каррі заявила, що зараз не готова працювати у кіно. Вона хотіла дочекатися випуску та стати кращою актрисою, перш ніж приймати рішення про наступний крок у кар’єрі. Коли вона була готова, підписала контракт з агентом С'ю Карол (Sue Carol).
Після першого фільму для Columbia, Гаррі Кohn захотів укласти з нею довгостроковий контракт, але Каррі відмовилась, вважаючи, що «може бути цікавіше працювати фрілансером». У 1999 році вона зазначила, що це «було цікавіше для мене, бо я могла обирати ролі і робити те, що хотіла, а не, як усі інші контрактні актори, виконувати точно те, що їм наказували, і зніматися у фільмах, які їм не подобалися. Отже, я мала свою незалежність і обирала такий шлях».
Не надмірно амбіційна, Каррі стабільно працювала протягом наступних кількох років, виконуючи дрібні безіменні ролі в A‑фільмах та головні ролі у низькобюджетних проектах «Poverty Row». Вона часто з’являлась у вестернах — її улюбленою була роль з кнутом у фільмі GUN TOWN. Також вона зіграла головну героїню у фільмі Белї Луґосі THE APE MAN, а потім знову зіткнулась з Белою у VOODOO MAN.
Найбільш запам’ятовувана і довголітня її робота – ролі в ADVENTURES OF CAPTAIN MARVEL, який багато хто вважає найвеличнішим кіновідрізом усіх часів; через два роки вона з’явилась у 12 епізодах іншого серіального героя — THE MASKED MARVEL.
Каррі діставала задоволення від швидкого темпу зйомок у своїх B‑фільмах і серіалах:
> «На щастя, я пройшла достатньо підготовки, щоб виконати свої сцени без помилок, без затримок реплік. І я вважала це більш стимулюючим і цікавим, ніж роботи над такими картинками, як CITIZEN KANE (я грала репортера), де ти просто сидиш на майданчику годинами, нічого не роблячи — це для мене було просто випробування і нудота. Тому я, певно, насолоджувалась активністю, можливістю швидко щось зробити добре і завершити це... Але я впевнена, що більшість людей, які починали зі великих A‑продукцій, ніколи не зрозуміли би цього і не змогли би з цим впоратись!».
© ACMODASI, 2010 -2025
Всі права захищено.
Матеріали (торгові марки, відео, зображення і тексти), що знаходяться на цьому сайті належать їх правовласникам. Заборонено використовувати будь-які матеріали з цього сайту без попередньої домовленості з їх власником.
При копіюванні текстових та графічних матеріалів (відео, зображення, тексти, скріншоти сторінок) з цього сайту активне посилання на сайт www.acmodasi.com.ua обов'язково має супроводжувати такий матеріал.
Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-яку інформацію розміщену на цьому сайті третіми особами.