Венс Джеррі (Vance Gerry) - Подяки, Сценарій, , , Сценарій відомий з робіт у таких проектах: «Красуня і Чудовисько» (1991), «Коти-аристократи» (1970), «Книга джунглів» (1967), «Пригоди Вінні Пуха» (1977), «Лис і пес» (1981),
Український переклад
Розглядаючи його як одного з найкреативніших і найталановитіших художників‑розповідачів в анімаційній індустрії, Джеррі приєднався до студії Walt Disney у 1955 році після навчання в Chouinard Art Institute. Він швидко піднявся по службі та став художником‑лайаутером. Джеррі працював над телешоу «Кавалкада спортивних подій Гуфі» та «Як розслабитися»; над короткометражками «Правда про Маму Гусак» і «Дональд у країні математики»; а також над повнометражними фільмами «101 далматинець» і «Меч у камені».
Потім Джеррі перейшов до відділу сценаристів на проект «Книга Джунглів» — останній анімаційний фільм Уолта Діснея. Повертаючись до тієї співпраці, Джеррі сказав: «Навколо Уолта була певна аура: коли він входив у кімнату, це відчувалося. Він дуже уважно зосереджувався на тому, що персонажі будуть робити і говорити».
Згодом Джеррі зробив значний внесок у «Далматинців», «Аристокотів», «Робін Гуда», «Рятівниць», «Безліч пригод Вінні‑Пуху» та «Лисицю та гончі».
У «Рятівницях» він намалював розкадровки – покроковий план – для сцени, в якій викрадачка мадам Медуза розпускає волосся перед дзеркалом, жорстоко відкидаючи побажання Пенні повернутися до дитячого будинку: «Усиновлена? Що змусило тебе думати, що хтось захоче таку самотню дівчинку, як ти?».
У книжці «Before the Animation Begins: The Art and Lives of Disney Inspirational Sketch Artists» історик анімації Джон Канемейкер зазначив, що Джеррі потрібних всього кілька малюнків, щоб встановити тип кадру, настрій сцени, вирази персонажів тощо.
Працюючи з ескізами Джеррі, аніматори розвивали дії своїх персонажів: коли Медуза здере штучні вії; як Пенні схилить голову в піднесеній зневазі.
Джеррі розповів Канемейкеру, як він любив працювати: «Я б краще одразу взяв назву фільму і почав мріяти над ним», – сказав він. – «Сценарій обмежує, бо розповідає занадто багато. Я віддаю перевагу починати ще раніше і шукати можливості для анімації та розваги, а не лише елементи сюжету чи структуру».
Пізніше Джеррі отримав кредит за адаптацію сюжету у «Великий детектив-мишачий» та працював над розкадровками «Фантазії/2000». У 1995 році Джеррі перейшов до візуальної розробки та дизайну персонажів, зробивши внесок у «Покахонтас», «Зізір», «Тарзан» і «Дім на просторі».
Джеррі також керував видавництвом Weatherbird Press, яке випускало художні книги.
— http://articles.latimes.com/2005/mar/11/local/me-gerry11
© ACMODASI, 2010 -2025
Всі права захищено.
Матеріали (торгові марки, відео, зображення і тексти), що знаходяться на цьому сайті належать їх правовласникам. Заборонено використовувати будь-які матеріали з цього сайту без попередньої домовленості з їх власником.
При копіюванні текстових та графічних матеріалів (відео, зображення, тексти, скріншоти сторінок) з цього сайту активне посилання на сайт www.acmodasi.com.ua обов'язково має супроводжувати такий матеріал.
Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-яку інформацію розміщену на цьому сайті третіми особами.