Скотт Мартін Гершин (Scott Martin Gershin)

День народження
1960-11-07

Скотт Мартін Гершин (Scott Martin Gershin) - , Керуючий звуковий редактор, , , , Редактор звукових ефектів, , відомий з робіт у таких проектах: «Тихоокеанський рубіж» (2013), «Тарзан» (1999), «Гладіатор» (2000), «Піноккіо Ґільєрмо дель Торо» (2022), «Краса по-американськи» (1999),

Скотт Ґершин — нагороджений звуковий дизайнер, який активний у кінематографічній та ігровій спільнотах уже понад два десятиліття. Завдяки роботі над фільмами, такими як Тихоокеанський рубіж (Pacific Rim), Гелбой 2 (Hellboy 2), Хроніки Ріддіка (Chronicles of Riddick), Тім Америка: Світова поліція (Team America: World Police), Шрек, Зоряний шлях (Star Trek) та Американська краса (American Beauty), а також над великими іграми, серед яких серія Gears of War, Epic Mickey і серії Resident Evil та Fable, він здобув вражаючу кількість нагород і номінацій.


Гершин вивчав музику з 10‑ти років і легко міг би бути впізнаним як той хлопчина, з яким ви росли, створюючи звукові ефекти та «животинячі» шуми ротом — і він навіть не підозрював, що це приведе його до кар’єри, присвяченої саме цьому. Його талант створювати індивідуальність за допомогою голосу був використаний для таких запам’ятовуваних персонажів у кіно: Флаббер, Гербі (Disney), “Ріпери” у Blade II, дракон у Шрек, Кірчек у Тарзан та безліч персонажів і створінь у Тихоокеанському рубежі, Гелбой II, Книга життя (Book of Life) і Plants vs. Zombies Heroes, щоб назвати лише кілька.


Після навчання у Berklee College of Music Ґершин здобув славу одного з піонерів аудіотехнологій у фільмах і іграх. Використовуючи знання, здобуті як синтезаторний програміст та звукозаписний інженер у музичній індустрії, він став одним із перших, хто застосував комп’ютери для редагування та дизайну звуку у поєднанні з відео. Він активно впроваджує технології, щоб ще краще розповідати історії за допомогою аудіо та занурювати глядачів у захопливу подорож. Сам він вважає себе своєрідним «аудіо‑фотографом» — фіксує звуки світу і життя, маніпулює ними новими і захоплюючими способами та використовує їх, щоб втілювати в життя бачення режисерів.


У своїй попередній роботі в компанії Soundelux, де він провів 27 років, Скотт працював звуковим супервізором, звуковим дизайнером та засновником‑виконавчим креативним директором Soundelux Design Music Group. Він також створював нові підрозділи і був креативним директором у Formosa Interactive та Soundlab у Technicolor.

Найбільш значущі роботи Скотт Мартін Гершин (Scott Martin Gershin)

Краса по-американськи
Краса по-американськи (1999)

Посада: Керуючий звуковий редактор
Убити Білла: Фільм 1
Убити Білла: Фільм 1 (2003)

Посада: Керуючий звуковий редактор
Гладіатор
Гладіатор (2000)

Посада: Sound
Хоробре серце
Хоробре серце (1995)

Посада: Редактор звукових ефектів
Природжені вбивці
Природжені вбивці (1994)

Посада: Sound Designer
Інспектор Ґаджет
Інспектор Ґаджет (1999)

Посада: Редактор звукових ефектів
Убити Білла: Фільм 2
Убити Білла: Фільм 2 (2004)

Посада: Керуючий звуковий редактор
Сам удома
Сам удома (1990)

Посада: Sound Designer
Шрек
Шрек (2001)

Посада: Редактор звукових ефектів
Джон Ф. Кеннеді: Постріли в Далласі
Джон Ф. Кеннеді: Постріли в Далласі (1991)

Посада: Редактор звукових ефектів


Вся фільмографія Скотт Мартін Гершин (Scott Martin Gershin)
Що ви думаєте про Скотт Мартін Гершин (Scott Martin Gershin)?

© ACMODASI, 2010 -2025

Всі права захищено.
Матеріали (торгові марки, відео, зображення і тексти), що знаходяться на цьому сайті належать їх правовласникам. Заборонено використовувати будь-які матеріали з цього сайту без попередньої домовленості з їх власником.
При копіюванні текстових та графічних матеріалів (відео, зображення, тексти, скріншоти сторінок) з цього сайту активне посилання на сайт www.acmodasi.com.ua обов'язково має супроводжувати такий матеріал.
Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-яку інформацію розміщену на цьому сайті третіми особами.