Скотт Мартін Гершин (Scott Martin Gershin) - , Керуючий звуковий редактор, , , , Редактор звукових ефектів, , відомий з робіт у таких проектах: «Тихоокеанський рубіж» (2013), «Тарзан» (1999), «Гладіатор» (2000), «Піноккіо Ґільєрмо дель Торо» (2022), «Краса по-американськи» (1999),
Скотт Ґершин — нагороджений звуковий дизайнер, який активний у кінематографічній та ігровій спільнотах уже понад два десятиліття. Завдяки роботі над фільмами, такими як Тихоокеанський рубіж (Pacific Rim), Гелбой 2 (Hellboy 2), Хроніки Ріддіка (Chronicles of Riddick), Тім Америка: Світова поліція (Team America: World Police), Шрек, Зоряний шлях (Star Trek) та Американська краса (American Beauty), а також над великими іграми, серед яких серія Gears of War, Epic Mickey і серії Resident Evil та Fable, він здобув вражаючу кількість нагород і номінацій.
Гершин вивчав музику з 10‑ти років і легко міг би бути впізнаним як той хлопчина, з яким ви росли, створюючи звукові ефекти та «животинячі» шуми ротом — і він навіть не підозрював, що це приведе його до кар’єри, присвяченої саме цьому. Його талант створювати індивідуальність за допомогою голосу був використаний для таких запам’ятовуваних персонажів у кіно: Флаббер, Гербі (Disney), “Ріпери” у Blade II, дракон у Шрек, Кірчек у Тарзан та безліч персонажів і створінь у Тихоокеанському рубежі, Гелбой II, Книга життя (Book of Life) і Plants vs. Zombies Heroes, щоб назвати лише кілька.
Після навчання у Berklee College of Music Ґершин здобув славу одного з піонерів аудіотехнологій у фільмах і іграх. Використовуючи знання, здобуті як синтезаторний програміст та звукозаписний інженер у музичній індустрії, він став одним із перших, хто застосував комп’ютери для редагування та дизайну звуку у поєднанні з відео. Він активно впроваджує технології, щоб ще краще розповідати історії за допомогою аудіо та занурювати глядачів у захопливу подорож. Сам він вважає себе своєрідним «аудіо‑фотографом» — фіксує звуки світу і життя, маніпулює ними новими і захоплюючими способами та використовує їх, щоб втілювати в життя бачення режисерів.
У своїй попередній роботі в компанії Soundelux, де він провів 27 років, Скотт працював звуковим супервізором, звуковим дизайнером та засновником‑виконавчим креативним директором Soundelux Design Music Group. Він також створював нові підрозділи і був креативним директором у Formosa Interactive та Soundlab у Technicolor.
© ACMODASI, 2010 -2025
Всі права захищено.
Матеріали (торгові марки, відео, зображення і тексти), що знаходяться на цьому сайті належать їх правовласникам. Заборонено використовувати будь-які матеріали з цього сайту без попередньої домовленості з їх власником.
При копіюванні текстових та графічних матеріалів (відео, зображення, тексти, скріншоти сторінок) з цього сайту активне посилання на сайт www.acmodasi.com.ua обов'язково має супроводжувати такий матеріал.
Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-яку інформацію розміщену на цьому сайті третіми особами.