Кейт Харбор (Kate Harbour) - відома з робіт у таких проектах: «» (2008), «» (2003), «Баранчик Шон» (2015), «» (2011), «» (2015),
Народився у 1971 році, виріс у чарівному селищі під назвою Нетер-Гейфорд. Я почав займатися танцями у віці чотирьох років і часто брав участь у виступах у школі чи на місцевих ярмарках. Одне з моїх улюблених спогадів — спів «Halfway up the Stairs» перед моїм класом, разом із лялькою-жабеням Кермитом. З того маленького виступу зародилася моя все більша захопленість «The Muppet Show».
У 8 років я пішов до Arts Educational School у Трингу, де головний фокус був на балеті. Любов до театру народилася, коли у 12 років мене обрали на роль «першої миші» у виставі «Лускунчик» Королівського фестивального балету в Royal Festival Hall перед приблизно 2000 глядачів за показ!
Після цього я вступив до Central School of Ballet, заснованої та керованої покієм Крістофером Ґейблом. На третьому курсі я вирушив у турне з шкільною трупою у постановці «World on Fire». Турне було чудовим досвідом, проте я ніколи не забуду, як заблокував собі вхід у кімнату в Уормінстері! Я був зайнятий розмовами з місцевими гурхами за кількома пінтами, коли втратив ключі. Пробравшись через задні ворота і спустившись у відкрите вікно, я зрозумів, що зайшов у спальню досить здивованої дружини директора. Вона залишилася надзвичайно спокійною, коли я щиро вибачався і намагався вийти через її гардероб!
Моя перша професійна сценічна робота — роль задньої частини Меггі Корови у Watford Palace. Завжди добре починати з низу і підніматися вгору! Потім я приєднався до NYMT на сезон під час Едінбурзького фестивалю. Саме тоді я відкрив у собі «голос бабусі»!! Я грав поруч із Джонні Лі Міллером у «Кавказькому крісло» Бертольта Брехта, виконуючи роль бабусі Грузіна та інші ролі. У цьому ж році NYMT поставив «Йосипа і його неймовірний технічний кольоровий плащ», у якому знявся Джуд Лоу!
Мені випала честь працювати з надзвичайно талановитими людьми в театрі. Не менш важливим був мій кастинг у «Олівера» Кемерона Макінтоша під режисурою Сема Мендеса. Робота з різними «Фагінами» і всіма тими «Ненсі»! Після цього я замінив корсет на іншу постановку Кемерона — «Марина Ґера». Проте найяскравішою пам’яттю залишився вираз обличчя Крейга‑Ревела Горвуда, коли я намагався довести його хореографію до досконалості у високих підборах!
© ACMODASI, 2010 -2025
Всі права захищено.
Матеріали (торгові марки, відео, зображення і тексти), що знаходяться на цьому сайті належать їх правовласникам. Заборонено використовувати будь-які матеріали з цього сайту без попередньої домовленості з їх власником.
При копіюванні текстових та графічних матеріалів (відео, зображення, тексти, скріншоти сторінок) з цього сайту активне посилання на сайт www.acmodasi.com.ua обов'язково має супроводжувати такий матеріал.
Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-яку інформацію розміщену на цьому сайті третіми особами.